Jarosław Handke

Ekspert z obszaru sponsoringu sportowego

Z wykształcenia – prawnik, z wyboru i zamiłowania – sprzedawca. Już jako nastolatek poznał sport od strony dziennikarza, będąc redaktorem takich tytułów jak „Tygodnik Żużlowy” czy SportoweFakty. W przeszłości aktywny spiker żużlowy. W obszarze jego zainteresowań pozostają przede wszystkim biznes sportowy oraz fintech. Były członek komisji regulaminowo-prawnej Małopolskiego Związku Piłki Nożnej. Prelegent podczas konferencji m.in. Forum Ekonomiczne w Krynicy, były członek zarządu Stowarzyszenia Prawa Sportowego ‘Ius et Sport’, współorganizator serii eventów ww. Stowarzyszenia o tematyce prawno-biznesowej. Ekspert nieistniejącego już branżowego czasopisma Sport&Business 360. Autor nieistniejącego już bloga sportowybiznes.com Doświadczenie w pozyskiwaniu sponsorów zdobywał zarówno jako pracownik klubu, jak i agencji. Współpracował z wieloma właścicielami praw i markami zarówno polskimi, jak i globalnymi. Doradza markom w zakresie zaangażowania w sponsoring. Zwolennik podejścia hybrydowego w marketingu sportowym, tj. połączenia elementów wizerunkowych z efektywnościowymi. Wyznawca zasady: „deliver more, promise less”.

Skip to content