Filip Gieleciński
Dyrektor komunikacji i mediów
Manager z prawie 20-letnim doświadczeniem w branży marketingowej. Swoją karierę zaczynał od stanowiska Rzecznika prasowego w firmie Securia International Poland, potem przez wiele lat pracował w agencjach reklamowych, w mediach, m.in. zarządzając polskim oddziałem globalnej firmy Posterscope (część międzynarodowej Grupy mediowej Dentsu Inc). W Dentsu przez wiele lat współodpowiedzialny za stworzenie i rozwój Dentsu Maker Lab, komórki odpowiedzialnej za rozwój w obszarze innowacji i technologii w marketingu. Od 2014 roku odpowiedzialny za część experience marketingu Dentsu. Pracował dla największych firm lokalnych i globalnych, takich jak PGNiG, Pekao SA, Orlen, Ferrero, Mastercard, adidas AG, Henkel i wielu innych. Zdobywca wielu nagród branżowych, zarówno w Polsce (Effie Awards – złoto, srebro i brąz, Innovation Awards, KTR, Złote Spinacze), jak i międzynarodowych (Silver Drum za kampanię dla Fundacji Itaka). Ekspert w dziedzinie komunikacji i mediów, innowacji i technologii w marketingu, eventów i działań niestandardowych. Współtwórca innowacyjnych narzędzi do analityki i segmentacji konsumentów w POS oraz osoba odpowiedzialna za organizację i komunikację przy realizacji wielu projektów międzynarodowych, w Polsce i za granicą.