Dr Seweryn Dmowski
Badacz współczesnego futbolu oraz doradca strategiczny
Adiunkt na Wydziale Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego, pracę naukowo-badawczą i dydaktyczną na uczelni łączy z konsultingiem strategicznym w obszarze komunikacji i marketingu. Doradca Zarządu Ekstraklasy SA ds. komunikacji w latach 2013-2016, Dyrektor ds. PR i mediów klubowych w Legii Warszawa w latach 2016-2017, następnie współpracujący projektowo między innymi z Wisłą Kraków, CANAL+ oraz Wisłą Płock. Doświadczenie zdobywał podczas wyjazdów stażowych do klubów Premier League (Arsenal, Tottenham), La Liga (FC Barcelona), Major League Soccer (FC Cincinnati) oraz National Basketball Association (Washington Wizards, Boston Celtics). W latach 2019-2023 kierował największym europejskim grantem badawczym dotyczącym kibiców piłkarskich pt. „Percepcja rywalizacji klubowych przez kibiców piłkarskich: analiza porównawcza państw Grupy Wyszehradzkiej (Polska, Czechy, Węgry, Słowacja)” finansowanym przez Narodowe Centrum Nauki.