dr Jarosław Górski

Doktor Nauk Ekonomicznych, Założyciel International Place Branding Association

Łączy praktykę zawodową (konsulting) z doświadczeniem naukowym oraz dydaktycznym na uczelni.
Specjalizuje się w marketingu terytorialnym i rozwoju lokalnym, jest autorem licznych strategii oraz opracowań analitycznych w zakresie marketingu, turystyki oraz innowacyjności dla miast, regionów, instytucji publicznych i przedsiębiorstw.
Doktor nauk ekonomicznych. Adiunkt na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego w Katedrze Zarządzania i Technologii Informacyjnych. Kierownik studiów podyplomowych „Innowacyjna gospodarka. Rola polityki ekonomicznej”. Członek zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc, członek – założyciel International Place Branding Association, doradca prezesa Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, doradca sektorowy w Związku Miast Polskich. Wykładowca studiów Executive MBA w ochronie zdrowia realizowanych przez Szkołę Główną Handlową i Warszawski Uniwersytet Medyczny. Trener EY Academy of Business.

Skip to content