Dr inż. Lech Kurnicki
Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży Polskiego Związku Piłki Siatkowej
Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Politechniki Gdańskiej. Ukończył Studia Doktoranckie z Nauk Ekonomicznych na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Absolwent Studiów Menedżerskich Executive MBA organizowanych przez GFKM, Uniwersytet Gdański oraz RSM Erasmus University. Doktor nauk społecznych. Uczestnik wielu szkoleń z zakresu strategii, zarządzania, przywództwa, marketingu, sprzedaży i finansów organizowanych m.in. przez: Harvard Business Review, ICAN Institute, Francuski Instytut Gospodarki.
Ponad dwudziestodwuletnie doświadczenie zawodowe. Pracował jako szef marketingu i sprzedaży, członek zarządów i prezes w spółkach m.in. z branży farmaceutycznej, mediowej i energetycznej w Polsce, na Litwie i w Niemczech.
Uzyskał tytuł „Człowieka marketingu i sprzedaży roku 2010” magazynu BRIEF oraz „Dyrektora Marketingu Roku 2010” serwisu branżowego Mediarun. Członek Polskiego Towarzystwa Studiów Europejskich oraz Polskiego Towarzystwa Meteorytowego.