
W jaki sposób ustawa o sporcie przyczyniła się do rozwoju polskiego sportu w kontekście różnych dyscyplin
Jakie zmiany legislacyjne dziś mogłyby przysłużyć się polskiemu sportowi?
Jak ustawa o sporcie wspomaga rozwój sportu w Polsce regionalnej?
Rozmawiają:
Koszty funkcjonowania związków sportowych w dyscyplinach olimpijskich.
Dlaczego niektóre dyscypliny przynoszą nam medale, a inne nie? Czy w zmianie tej sytuacji może pomóc odpowiednia strategia finansowa?
Czy warto tworzyć i jak powinien wyglądać narodowy model wsparcia dyscyplin olimpijskich?
Rozmawiają:
Skuteczne strategie inwestycyjne, które mogą przynieść wymierny zysk w przypadku inwestycji w sport. Które są najlepsze?
Dlaczego niektóre inwestycje w sport przynoszą zysk, a inne stratę? Analiza problemu.
Zysk finansowy i zysk społeczny - czy pieniądz to jedyny powód stanowiący o wartości inwestycji w sport?
Rozmawiają:
Czy systemy szkolenia w Polsce w ogóle istnieją? W odniesieniu do poszczególnych dyscyplin.
Transformacja polskich systemów szkolenia - jak zmieniło się szkolenie młodzieży w wielu dyscyplinach od czasów PRL i transformacji ustrojowej.
Słuszne wzroce. Jakie systemy i strategie szkoleniowe funkcjonujące za granicą wdrażaliśmy i wdrażamy w Polsce.
Tworzenie mistrzów czy aktywizacja młodzieży i dbanie o zdrowie? Co powinno być celem szkolenia dzieci i młodzieży?
Rozmawiają:
Dlaczego kluby potrzebują kibiców i jak ci ostatni mogą wpływać na rozwój klubów?
Przykłady projektów realizowanych wspólnie przez kluby sportowe i kibiców. Oddolne projekty realizowane przez kibiców. Środowisko kibicowskie jako ruchy społeczne.
Rozmawiają:
Jakie czynniki sprawiają, że dziś piłka nożna jest potężnym biznesem, a sporty takie jak koszykówka, piłka ręczna czy siatkówka prezentują inną skalę?
Jakie są główne czynniki, które utrudniają rozwój i popularyzację poszczególnych sportów drużynowych?
Jakie działania i strategie mogą sprawić, że poszczególne dyscypliny będą mogły się dynamicznie rozwinąć?
Rozmawiają:
Dlaczego wielkie firmy sponsorują sport? Analiza odmiennych motywacji - ekonomicznych, wizerunkowych, społecznych. Sponsoring sportu a Społeczna Odpowiedzialność Biznesu - puste hasła czy idea prowadząca do realnych wyników i profitów?
Spółki Skarbu Państwa a sponsoring sportu - skuteczne projekty.
Rozmawiają:
Jakie najważniejsze wyzwania w kwestii szkolenia młodzieży stoją przed różnymi dyscyplinami zimowymi? Jak różnią się podejścia do szkolenia w Polsce i innych krajach
Stan infrastruktury sportowej w kontekście sportów zimowych w Polsce i na świecie - Jakie są największe wyzwania w tym względzie
Jak dbać o rozwój popularności sportów zimowych? Jak sprawiać, by te dyscypliny budziły zainteresowanie w różnych krajach? Czy ocieplenie klimatu zagraża sportowi zimowemu?
Rozmawiają:
Jak powinna wyglądać profesjonalna struktura klubu sportowego?
Polskie kluby sportowe i ich budowa - przykłady, sukcesy, porażki .
Skuteczne strategie inwestycyjne, marketingowe i organizacyjne a budowa klubu sportowego. Największe zagrożenia towarzyszące budowie klubu.
Rozmawiają:
Jak PR i budowanie marki osobistej może pomagać sportowcom w rozwoju ich karier.
Nowoczesne podejście do budowania marki osobistej przez sportowców - cyfryzacja i nowe media.
Zagrożenia wizerunkowe i jak wychodzić im naprzeciw.
Rozmawiają:
Historia praw medialnych do pokazywania rozgrywek piłkarskich w Polsce. Najważniejsze kamienie milowe.
Praca nad budową projektu piłkarskiego z perspektywy marketingowej.
Jak skuteczny produkt przekłada się na rozwój sportowej jakości rozgrywek.
Rozmawiają:
Jak obecnie samorządy wspierają rozwój sportu na poziomie lokalnym? Strategie i działania. Miejsce wsparcia sportu w budżetach samorządowych. Sprzężenie zwrotne - sport jako narzędzie budowy tkanki społecznej Polski lokalnej.
Rozmawiają:
Naczelne wyzwania organizacyjne związane z zarządzaniem klubem sportowym.
Zarządzanie klubem a aspekty prawne - wyzwania i pułapki.
Jak skutecznie budować ład korporacyjny w organizacji sportowej.
Czy klub powinien być korporacją? Jak znaleźć złoty środek między funkcjonowaniem klubu sportowego a nowoczesnej korporacji?
Rozmawiają:
Sport jako wartościowy produkt medialny. Dlaczego jest tak ceniony?
Wydarzenia sportowe a potencjalne zyski z reklam. Liczby, fakty, statystyki.
Jakie dyscypliny są najbardziej atrakcyjne z punktu widzenia nadawców i dlaczego?
Rozmawiają:
Trudne przejście. Od PRL do współczesnego polskiego krajobrazu sportowego. O trudach i wyzwaniach transformacji.
Państwowe dotowanie sportu, prywatni sponsorzy czy synergia obydwu ścieżek? O najbardziej skutecznym modelu wsparcia sportu.
Spółki Skarbu Państwa jako sponsorzy sportu zawodowego.
Rozmawiają:
Copyright by Fundacja Gateway4.0. All rights reserved.